Marcel Faber aan boord als CFO bij Gospooky

Amsterdamse social technology agency maakt zich op voor internationale uitbreiding.

 

Social technology agency Gospooky, gevestigd in Amsterdam, voegt nieuwe CFO toe aan het managementteam. De uitbreiding is onderdeel van de internationale groeistrategie, met concrete plannen om nog dit jaar voet aan wal te zetten in de VS. Om deze internationale ambities financieel en commercieel in goede banen te leiden is Marcel Faber aangetrokken als Chief Financial Officer. Faber was eerder CFO bij snel groeiende tech agencies als Chunk Creative Agency en G3 Spaces. 

Voor onder andere MediaMonks en diverse tech startups leidde hij succesvolle financiële en ondersteunende teams, en was hij als CFO verantwoordelijk voor het opzetten van meerdere internationale kantoren. Faber: “Gospooky heeft afgelopen jaar een ambitieuze groeistrategie ingezet, zowel op omzetniveau als in omvang. Het is nu mijn uitdaging om een sterk fundament van financiële en ondersteunende teams neer te zetten, zodat Gospooky de internationale ambities en groei kan realiseren”.

Internationale uitbreiding
Sinds de oprichting van Gospooky in 2016 is de snelheid waarmee de wereld van social media verandert exponentieel toegenomen. Met dezelfde snelheid is Gospooky uitgegroeid tot een sterk team van honderd digital experts, werkend op het snijvlak van creativiteit en technologie en met een sterke focus op Augmented Reality (AR), met klanten als Amazon, JBL, Snap Inc., G-Star en Gorillas die opereren in de voorhoede van social media.
Mariette Huber, Chief Growth Officer: “Gospooky is enorm gegroeid de afgelopen jaren en we zijn klaar voor de volgende stap: internationale uitbreiding. Met het openen van een tweede kantoor in de VS versterken we onze internationale positie en vergroten we de mogelijkheden om nieuwe global klanten en partnerships te bedienen. Met Marcel halen we een bak aan ervaring in huis die helpt om onze ambities en doelen nog beter en sneller te realiseren.”