110 miljoen euro voor HelloFresh in nieuwe financieringsronde
HelloFresh gaat de nieuwe financiering gebruiken om de klantervaring verder te verbeteren, door onder andere in te zetten op het verhogen van de flexibiliteit voor klanten en verbetering van het product en de service. "HelloFresh heeft tot doel marktleider te worden op het gebied van online boodschappen en bezorgt in heel Nederland en Vlaanderen”, zegt Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh. “De laatste maanden is ons bedrijf enorm gegroeid, wat betekent dat er steeds meer mensen zijn die thuis van het gemak van de HelloFresh Box genieten en onze lekkere en gezonde maaltijden eten. We blijven steeds zoeken naar nieuwe manieren om gezonder eten gemakkelijker en leuker te maken. Deze uitdaging motiveert en inspireert ons om het bedrijf naar een volgend niveau te brengen.” HelloFresh levert wekelijks maaltijdboxen, met daarin recepten en verse, hoogwaardige ingrediënten in de juiste hoeveelheden, bij haar klanten aan de deur. Klanten kiezen zelf het aantal personen en maaltijden dat ze willen ontvangen. Het bedrijf werd opgericht in november 2011 en is momenteel actief in zeven landen. Huidige investeerders zijn Insight Venture Partners, Phenomen Ventures, Rocket Internet en Vorwerk Direct Selling Ventures. ___________________________________________________________________________________________________Bezoek het Corporate Finance, Capital & Cash Summit 2015Het Corporate Finance, Capital & Cash Summit brengt jaarlijks financieel specialisten van grote (inter)nationale ondernemingen bijeen om de belangrijkste trends en ontwikkelingen rond de cruciale thema’s corporate finance, capital- en cashmanagement te bespreken. Met toonaangevende keynote sprekers en waardevolle sessies worden de bezoekers voorzien van strategische kennis en know how die hen helpt bij het optimaliseren en realiseren van een succesvolle financiële strategie. Lees verder…___________________________________________________________________________________________________