Marriott lanceert nieuw vergaderconcept in Amsterdam en München

Om aan de groeiende vraag naar 'social' werkplekken te voldoen, die ook als creatieve en inspirerende hotspots fungeren, introduceert Marriott Hotels het nieuwe vergaderen.

Alle facetten die van belang zijn voor een succesvolle bijeenkomst zijn volledig vernieuwd. Van de geboden service tot de benodigde technologie en het design van de vergaderzalen, breakout ruimtes en de foyers. Met het ‘Inspired by People, Imagined by Marriott’ principe kunnen mensen vanaf eind augustus 2013 in het Amsterdam Marriott Hotel en het München Marriott Hotel kennis maken met het nieuwe vergaderen. “De manier waarop mensen werken is aan het veranderen, maar nog niet alle hotels spelen hierop in. Geïnspireerd door de manier waarop generatie X en Y vergaderen en werken, introduceren wij ruimtes die mensen uitdagen om op productieve en creatieve wijze samen te werken en leiden tot het beoogde resultaat. De nieuwe innovatieve vergaderruimtes in Amsterdam en München vertegenwoordigen de dynamiek van de opkomende generatie en vernieuwen de manier waarop onze hotels vergaderingen aanbieden”, aldus Rex Nijhof, General Manager van het Amsterdam Marriott Hotel. De nieuwe vergaderstudio’s van Marriott worden omgetoverd tot flexibele ontmoetingsplekken, waarbij alles draait om de doelstellingen van de vergadering en de deelnemers en niet om de lay-out of het aantal stoelen. Van netwerkevenementen tot zakelijk vergaderen en interactieve sessies, bij elke gelegenheid wordt gebruik gemaakt van hoogstaande technologie in combinatie met een dynamische service. Hiermee worden ook de nieuwe generatie professionals sterk aangesproken. Zo worden de studio’s onder andere uitgerust met projectiemuren, touch screen controls en interactieve white boards. Het optimaal gebruik maken van daglicht wordt gecombineerd met rustgevende kleuren en natuurlijke materialen, waarbij creatieve kunstmuren voor de nodige balans zorgen in een nieuwe frisse en energieke omgeving.Na een investering van ruim 2 miljoen euro zijn eind augustus de 12 vernieuwde studio’s, inclusief de balzaal, in het Amsterdam Marriott Hotel helemaal klaar om de eerste gasten weer te kunnen verwelkomen.Naast de vernieuwde studio’s heeft Marriott ook Red Coat Direct geïntroduceerd, een app waarbij evenementen- en meetingplanners intern op snelle en efficiënte wijze vanuit de vergaderstudio’s met andere teamleden binnen het hotel kunnen communiceren. De app werd in juni in het Verenigd Koninkrijk voor het eerst gelanceerd en wordt nu ook in Amsterdam en later in 30 andere landen uitgerold. Daarnaast heeft Marriott onlangs de wereldwijde campagne ‘Travel Brilliantly’ opgezet, waarbij de nadruk op het herdefiniëren van gastvrijheid en de bijbehorende technologie en design van de kamers ligt. Kijk voor meer informatie op: www.travelBrilliantly.comKijk voor meer informatie over het nieuwe vergaderen bij het Amsterdam Marriott Hotel op: http://www.marriott.com/hotels/travel/amsnt-amsterdam-marriott-hotel/