AFAS start pilot met B2B-support via WhatsApp
In eerste instantie wordt WhatsApp als reactiemogelijkheid ingezet, waarbij een e-mail gestuurd wordt naar een kleine groep klanten. Hierbij kunnen klanten via WhatsApp reageren. De ambitie bestaat om dit verder uit te bouwen naar zowel een groter bereik als een actieve inzet: ‘Als blijkt dat de inzet van WhatsApp onder ons klantenbestand succesvol is, bouwen we dit uiteraard verder uit’, zo licht Bas van der Veldt, CEO van AFAS toe.
Vaak wordt er binnen business to business-branches voor traditionele communicatiekanalen gekozen, maar juist daar liggen volgens AFAS Software kansen. En dus ook met WhatsApp: ‘Door bijvoorbeeld afspraken is niet iedereen goed bereikbaar via mail en Twitter is niet altijd ideaal vanwege het beperkt aantal tekens. WhatsApp kan dan de uitgelezen mogelijkheid zijn voor snel persoonlijk contact. Daarnaast is ook klantspecifieke communicatie mogelijk, door het 1 op 1-contact en de koppeling met ons systeem.’
De CFO Association is dé exclusieve community van CFO's en FD's in Nederland. De CFO Association biedt een schat aan ervaring, kennis en inspiratie. Word lid van ‘s lands grootste peer to peer adviesbureau en laat je adviseren door de top CFO's van Nederland.
Ontvang de gratis nieuwsbrief Word nu lidPopulair
Vacatures
Markt Update
Whitepapers
Vragen over adverteren?
Kan ik je van dienst zijn met advies? Bel of mail gerust. Ik neem graag de tijd voor je.
Amber Overbosch
Commercial Director