Corporate Growth Summit onderzoekt The Art of the Deal
De M&A Community organiseert op woensdag 12 oktober bij KPMG te Amstelveen het Corporate Growth Summit. Deze staat in het teken van The Art of the Deal. Wanneer ben je een goede dealmaker? Hoe word je een goede dealmaker? En waarom is het sluiten van deals zo leuk? Succesvolle ondernemers, investeerders en corporates gaan hierover met elkaar en met u in gesprek.
—–> Ik ben erbij
Onderstaande dealmakers vervullen een hoofdrol in de plenaire sessies of rondetafelgesprekken.
Maasbert Schouten (MaasInvest)
Maarten Schoonus (Ahold Delhaize)
James Nolan (Vimpelcom)
Ivo Lurvink (CVC Capital)
Marc Staal (AAC Capital)
David de Buck (Intertrust)
Luuk van der Pal (Enza Zaden)
Hans Laarakker (FrieslandCampina)
Marthe Vehmeijer (Arcadis)
Pieter de Jong (3i)
Leendert van Reeuwijk (Vlisco)
Arvid Buit (Het verhaal van de CEO)
Het thema is een knipoog naar de actualiteit. In 1987 bracht Donald Trump, die over een maand wellicht tot machtigste man ter wereld wordt verkozen, met zijn ghostwriter Tony Schwartz de bestseller The Art of the Deal uit, een biografie annex handboek over zakendoen. Uit dat boek vallen 11 principes van het dealmaken te destilleren. Iedere sessie op het Corporate Growth Summit staat in het teken van één principe. Bijvoorbeeld ‘Think Big’, ‘Get The Word Out’ of ‘Have Fun.’
Voor de openingsact interviewt M&A Community-hoofdedacteur Ruben Munsterman niemand minder dan Maasbert Schouten over zijn deals. Ondanks dat hij met 45 jaar nog lang niet de pensioenleeftijd heeft bereikt, zijn er in het leven van Maasbert Schouten al veel spannende dealmomenten geweest. Schouten vergaarde honderden miljoenen vermogen met Afab, verkocht Vitesse aan een Georgiër en investeert nu met zijn eigen fonds MaasInvest.
Aan het einde vertelt executive coach Arvid Buit welke rol narcisme speelt in het karakter van een succesvolle dealmaker.
Bekijk hier het hele programma en meld u hier aan.