Expense Reduction Analysts gaat samenwerken met Alex van Groningen

Na een succesvolle kennismaking tijdens de CFO Day 2013 gaan Expense Reduction Analysts en Alex van Groningen gebruik maken van elkaars mogelijkheden. 'Via Alex van Groningen kunnen wij onze besparingsexpertise delen met de financiële top van Nederland', aldus Henk Postmus, partner bij Expense Reduction Analysts. 'Een prachtkans die we graag benutten!'

Alex van Groningen is sinds 1994 dé toonaangevende partner voor de finance professional. De afgelopen 20 jaar heeft de organisatie samen met haar partners vier vooraanstaande communities gebouwd: FM Community, CFO Community, Public Finance Community en M&A Community. In deze communities ontmoeten 100.000 finance professionals elkaar online én op locatie. Om zo elkaars kennis, netwerk en carrière te ondersteunen, te kruisen en te versterken. De drive en expertise van Alex van Groningen sluit prachtig aan bij de financial business van Expense Reduction Analysts. Als internationaal consultancybedrijf helpt Expense Reduction Analysts klanten wereldwijd meer winst te maken door hun kosten en hun inkoop duurzaam te managen. Zonder daarbij kwaliteit, dienstverlening en inkoopbeheer uit het oog te verliezen. Hierbij richt Expense Reduction Analysts zich op een win-winsituatie voor alle betrokken partijen, ook voor de leverancier(s). In de loop van 20 jaar heeft Expense Reduction Analysts brede kennis en ervaring opgebouwd: de ruim 700 consultants zijn specialisten in meer dan 100 kostencategorieën. Het resultaat? Double-Digit-besparingen! De samenwerking gaat binnenkort van start via een aantal expertartikelen op de websites en magazines van Alex van Groningen (het eerste artikel over het verzekeren van leasewagenparken staat al online). Daarnaast zal Expense Reduction Analysts aan diverse live events deelnemen, waaronder het Jaarcongres Finance Transformation op donderdag 28 november 2013. Postmus: ‘We zien ernaar uit om ons door de Finance Community te laten inspireren. Zodat we nog beter en praktischer kunnen inspelen op het beheersen van de kosten van onze klanten.’