Mail to Pay viert jubileum met grootschalige update en upgrade
“Cases is een grootschalige update en upgrade van ons oude portal. Alles wat wij de afgelopen tien jaar op het gebied van debiteurenprocesautomatisering hebben geleerd, zit erin”, aldus ceo Rody Heijstek. Met de tools van Mail to Pay kunnen bedrijven hun debiteurenproces optimaal en klantvriendelijk inrichten, zodat debiteuren openstaande facturen snel en makkelijk kunnen betalen. Dit leidt voor bedrijven tot betere incassoresultaten, minder afboekingen, minder operationele kosten en minder inzet van incassobureaus en deurwaarders.
Aan de kant van de debiteur voorkomt het oplopende schulden. “Alle tools die wij hiervoor aanbieden – zoals e-mails en sms-berichten met een betaallink, brieven met QR-codes, robocalls en de processen die daaraan gekoppeld zijn, konden onze klanten altijd managen en besturen in het Mail to Pay-portal”, vertelt Heijstek. “Dit portal hebben we nu in een modern jasje gestoken, met een mooie nieuwe interface, en er nieuwe functionaliteiten aan toegevoegd. Alles wat wij de afgelopen tien jaar op het gebied van debiteurenprocesautomatisering hebben geleerd, zit erin. Gebruiksgemak, beheergemak, integratiekosten, kosten van ownership, dat is allemaal beter geworden. Cases is daarmee echt een grootschalige update en upgrade geworden.”
Over Mail to Pay
Mail to Pay is de grondlegger van debiteurenprocesautomatisering (DPA). Door jarenlange ervaring in creditmanagement te combineren met de laatste innovaties, is het Mail to Pay gelukt een platform te ontwikkelen dat direct kan bijdragen aan de financiële gezondheid van een organisatie en haar debiteuren.
Innovatief
Mail to Pay levert telkens weer nieuwe innovaties aan haar klanten en relaties. Klanten van Mail to Pay lopen voorop op het gebied van incasso en betalingstechniek. In 2018 was Mail to Pay winnaar van de Credit Management Innovation Award.
Voor meer informatie: Mailtopay.nl