Transparent ontvangt meer dan 250 miljard dollar aan betalingsdata
Transparent heeft, samen met de aan haar gelieerde ondernemingen, waaronder Pinpoint Powered by Transparent, meer dan 250 miljard dollar aan betalingsdata ontvangen in de maand oktober.Transparent analyseert middels geavanceerde software de betalingsdata van haar klanten, detecteert discrepanties en identificeert mogelijkheden om de winstgevendheid van haar klanten te verhogen. Deze data wordt beschermd door RSA beveiligde servers en encryptie protocollen. De resultaten zijn significant en leveren de klanten tientallen miljoenen euro’s op aan teruggevonden gelden. De waardevolle benchmark informatie die de analyse genereert en de ‘best practice’ aanbevelingen die Transparent op basis hiervan rapporteert aan haar klanten resulteren in een duurzaam verbeterd betalingsproces. Willem-Jeroen Stevens, CEO Transparent, "We zijn vereerd dat onze klanten ons hun P2P data toevertrouwen. Onze ‘no recovery, no fee’ benadering en onze concrete resultaten bij klanten die vaak wereldwijd actief zijn, zijn de basis voor ons succes en blijven onze groei aanjagen. Ik ben er trots op dat onze teams deze mijlpaal hebben bereikt en ik heb er alle vertrouwen in dat we dit succes zullen voortzetten. Een aantal jaar geleden waren we al blij met $ 250 miljard per jaar! Dit jaar realiseren wij een omzetgroei van 90% en voorspellen meer dan 50% groei in 2016. Dit is hét bewijs van de kwaliteit van onze mensen, onze mogelijkheden en dat we de juiste keuze hebben gemaakt met de investeringen welke we de afgelopen jaren hebben verricht."Transparent gaat op zoek naar onverschuldigde betalingen, gemiste kortingen, creditnota’s, onbedoeld betaalde BTW, foutief geboekte binnenlandse BTW en niet-teruggevorderde buitenlandse BTW en biedt waardevolle inzichten voor potentiële toekomstige besparingen. Hiermee helpt Transparent haar klanten met het verbeteren van de kostenstructuur. Een ‘accounts payable recovery analyse’ door Transparent biedt een verscheidenheid aan diensten en ondersteuning, zoals een real-time Client Portal, Actieve Benchmarking en aanbevelingen op maat.